Rabu

Cara artis terkenal berpakaian promosi filem dan minyak wangi

Promosi filem vs promosi 'perfume'..artis terkenal...apa kejadah cara si LG tu...hancurrrr.....

    Baru-baru ini , pelancaran tayangan perdana filem Batman "The DarkKnight  Rises" di New York di hadiri oleh pelakon2 utama dan yang menarik perhatian pelakon Anne Hathaway (29)-Cat Women, berpakaian yang menampakkan pakaian belakang terbuka dan seksi di hadapan. 

Pakaian-pakaian begini sudah menjadi kebiasaan bagi artis-artis barat tetapi jangan artis-artis tempatan yang menggunakan pakaian begini waktu apa-apa majlis besar.Alamatnya akan kena kutukan, cacian daripada peminat.....( sebulan pun tak habis cerita pasal perihal begini....)...Lihatlah foto yang dipamerkan.



        Pada foto ini pula adalah daya kreativiti sendiri daripada Lady Gaga yang berusia 26 tahun bagi mempromosikan minyak wangi jenama "Fame"..cecair warna hitam.. mak oii...langsung takde seurat benang pun dan hanya ditutupi oleh 'orang-orang kecil' yang mengelilingi badannya. Lady Gaga seperti mana yang kita ketahui suka menggunakan pakain yang pelek-pelak sampai tak masuk akal pun...seperti pakaian dari 'daging hidup' dan banyak lagi. 

Ini pula cara dia mempromosikan jenama minyak wangi atas ideanya sendiri....gila betul dia nie....Menurut sumber, Lady Gaga sendiri berasa sedikit gementar apabila berkongsi idea dengan orang lain...pandai gelabah jugak dia  ye..Renato Semerari, presiden Kecantikan Coty, berkata: 'Beliau adalah seorang artis yang tidak pernah berpuas hati dengan status quo - dia sentiasa mempunyai cara untuk mencabar semua orang dan cuba melakukan sesuatu yang lebih, sesuatu yang berbeza.. 

Dalam promosi minyak wangi Fame ini  juga terdapat ayat-ayat penarik Lady Gaga iaitu "Fame is an illusion - if you really want it, anyone can have it". Lihat foto iklannya....Ini bukan edit ye, tapi adalah  foto ori daripada  photographer Steven Klein.





Tiada ulasan: