Khamis

Mario Balotelli : memakai seluar dalam warna ungu

Ibiza, Spain: Penyerang sensasi kelab Manchester City Mario Balotelli bersantai di apartmentnya di Ibiza.




Beliau dipercayai  dibayar di sekitar £ 120,000 seminggu bagi perkhidmatan di Manchester City, dan kelihatan seperti Mario Balotelli mencuba untuk melancarkan gaya hidup yang baru. Penyerang yang mempunyai sikap yang berubah-ubah sedang menikmati cahaya matahari di luar apartmentnya. 


Penyerang berusia 21 tahun kelihatan berjalan-jalan di luar apartmentnya di Ibiza, Sepanyol, sambil memakai sepasang seluar dalam berwarna ungu . Sebelum dia keluar dari apartmentnya, Balotelli akan memastikan dia akan memakai pakaian yang sesuai.

Penyerang antarabangsa Itali itu menarik sepasang seluar pendek putih Hollister pantai sebelum membuat keputusan untuk keluar dari apartment. Dia memakai sepasang 'boxer jenama Emporio Armani , sama seperti yang pernah  digunakan oleh David Beckham .






Dengan menggunakan pakaian yang sesuai, Balotelli bersedia untuk beramah mesra dengan rakan-rakannya. Mario Balotelli tidak akan berbual lama dengan seseorang dan akan bergerak ke kumpulan perempuan yang lain. Siapa perempuan yang menggunakan bikini warna merah dan berambut perang..?



AK: Tak terpikir pulak nak pakai seluar warna ungu dan merah jambu.....hii..hiii. Bagi anda itu terpulang kepada citarasa anda sendiri dalam memilih kesesuaian sendiri...


Tiada ulasan: