Ahad

2016 : Masalah Dunia Sekarang Kronik Dalam Bidang Politik Dan Ekonomi !! NWO

Keadaan dunia kini dihimpit krisis , masalah ekonomi , politik , selain gejala sosial  & berterusan dalam 2016 ..





















1. Permasalah krisis di Syria ..tragedi pesawat SU24 yang ditembak oleh Turki ..
2. Masalah pelarian Syria atau Asia Tengah ke benua Eropah
3. Harga minyak yang merudum
4. Ekonomi USA yang kian parah dan pakatan ekonomi BRICS
5. Krisis ISIS melanda Eropah
6. Masalah persempadanan dan hak milik pulau di Laut China Selatan
7. Pakatan Nato dalam dilema dalam krisis di Turki dan Ukraine 
8. Ramalan Perang Dunia Ke 3
9. Puak Illuminati kian merebak
10 ... SOALAN .... BILA PERANG DUNIA KETIGA ? tik tok ..tik..tok ..


Ujian Bom Hidrogen Korea Utara

Banyak bahan serta maklumat yang berterabur dalam internet tentang perkara yang tersebut di atas ... apa yang penting.. pergi cari dan baca .. jangan percaya 100% maklumat yang disampaikan .. ada setengahnya dalah provokasi semata-mata dan ada yang benar-benar.



Dalam mencari maklumat, kita kena banyak menyelongkar laman-laman web dan bukan hanya pada youtube , CNN, ABC , Al Jazerra .. atau BBC .. selongkar maklumat dari pihak negara dunia ketiga juga .. 

dalam mentafsir maklumat , kita haruslah meneliti kesahihan maklumat dan ada maklumat hanya untuk mengejar glamour atau publisiti. 

Dalam krisis puak pelampau ISIS , seperti yang kita selalu dengar .. ialah sebuah organisasi yang ditaja oleh Israel dan USA dan bertujuan untuk menjatuhkan Presiden 
Assad .. tetapi rancangan tersebut gagal sebab Putin (Russia) rakan karib Assad telah menghidu permainan oleh USA , Israel dan sekutunya. Russia telah menghantar peralatan canggih untuk membantu Assad menewaskan puak-puak pelampau


Dalam ekonomi pula , nilai Dollar akan jatuh dengan teruk menrut ramalan pakar-pakar ekonomi dan salah satu jalan untuk menyelamatkannya ialah .. NWO ... tapi bila ? allahualam .. jam berdetik ,.. Semoga apa yang diramalkan oleh peramal ini akan tidak terjadi buat masa 30 tahun akan datang ..





Tiada ulasan: