Sabtu

Lyana Jasmay & Izzue Islam ~ Telemovie Cik Paris Diva Kampung hebat

Telemovie romantik yang menghiburkan..















Seperti yang tahu telemovie 'Cik Paris Diva Kampung" arahan Ghaz Abu Bakar dan penerbit Adriana Jasmay  telah pun ditayangkan melalui saluran Prima akhir tahun lepas  Dari apa yang AK tengok, cerita ni memang menghiburkan penonton dengan sikap Lyana yang agak 'gedik2' sikit dan bersama BF slang mat salleh dia oleh Amira tu kira best jugak sebutannya..real jugak.

Bagi yang dah tengok sampai habis tentu puas hati kan..Telemovie ini dibintangi oleh Lyana Jasmay, Izzue Islam, Zul Arrifin, Elfira Loy, Amira Nadir, Anzalna dan banyak lagi.



AK ulangbalik ler sinopsis cerita tu. Kisah seorg pereka fesyen Zulaikha (Lyana) anak Tan Sri yang berjaya di Paris dan balik ke Malaysia. Zulaikha dan bertunang dengan Rahim (Zul Arifin). Rahim hendak memutuskan pertunangan kerana dia kurang senang dengan perangai Zulaikha. Jadi untuk membuktikan dia boleh berdikari pada Rahim dan merakamkan kehidupannya bersama teman karibnya Amira. Dia tinggal di kampung kenalannya

Maryam (Elfira Loy) di Mersing selama 2 minggu dan akhirnya bertemu dengan Sufian..Selepas itu,...... nak tahu..? boleh tengok sendiri dalam youtube.

Bagi AK kalau dalam pengiraan bintang pulak kira 8/10..itu pandangan AK jer..korang nilai suka hati sendiri. Biasa ler kan ada yang minat cerita gedik2 macam tu dan ada yang tak. Waktu tu Lyana belum kahwin gi.

Apa yang menarik cerita ini ialah lakonan Izzue Islam. Masa tu dia belum meletop lagi..maklum ler pelakon baru ketika tu.


Antara gambar-gambar yang terdapat dalam cerita tersebut atau nak tengok klik sini . 






AK: nak tonton cerita tu klik  handphone nie.

Tiada ulasan: